|
Календарне планування з інформатики |
|
в курсі Я досліджую світ для 2 класу за типовою освітньої програми початкової
освіти розробленої під керівництвом Шиян Р.Б. |
|
№ тиж. |
Зміни |
2А |
2Б |
Примітка |
|
1 |
Поняття про інформацію. Сприймання інформації людиною |
|
|
|
|
2 |
Властивості об’єквіт і їх моделей |
|
|
|
|
3 |
Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків. Електронні
тексти |
|
|
|
|
4 |
Створення та редагування простих електронних текстів методом набору і голосовим |
28.09 |
|
|
|
Способи пізнання |
||||
|
5 |
Сприймання людиною інформації. Властивості інформації |
| ||
|
6 |
Формулювання запитань так/ні. Ключові слова для пошуку інформації в
мережі інтернет |
12.10 |
|
|
|
7 |
Використання і пояснення готових схем, таблиць, поняття карт для
організації зібраною інформації |
|
|
|
|
8 |
Програми та інструменти для створення простих зображень, текстів, музики |
|
|
|
|
Територія |
||||
|
9 |
Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки |
|
|
|
|
10 |
Перегляд та використання простих інформаційних продуктів (зображень,
текстів, звуків, відео) |
16.11 |
|
Робота із звуком і відео (відвідай музеї) |
|
11 |
Правила і необхідність їхнього дотримання (з різними пристроями) |
23/11 |
| Вправа 1 Вправа 2 |
|
12 |
Приватна та публічна інформація |
30/12 |
|
|
|
Спільнота |
||||
|
13 |
Просте впорядкування даних. Використання і пояснення готових схем,
таблиць |
07/12 |
|
|
|
14 |
Групова робота і лідерство. Оцінювання досягнутого результату власної і
групової праці |
14/12 |
|
|
|
15 |
Передавання інформації в сучасному суспільстві. Програми та пристрої для
спілкування в Інтернеті |
21/12 |
|
|
|
16 |
Перегляд навчального відео, анімацій, схем, пошук та навігація у
безпечних мережах |
11/01 |
|
|
|
Цінності |
||||
|
17 |
Правдива та хибні висловлювання |
18/01 |
|
|
|
18 |
Подія, послідовність подій |
|
|
|
|
19 |
Електронний дизайн. Кольори і оздоблення |
|
|
|
|
20 |
Спостереження за розвитком подій, експериментів, досягнення результату |
|
|
|
|
Хочу-можу-треба |
||||
|
21 |
Прогнозування розвитку подій (казки, мультфільми, готові програми, ігри
тощо) |
|
|
|
|
22 |
Комп’ютерні ігри. Правила власної та взаємної безпеки з цифровими
пристроями. |
|
|
|
|
23 |
Завдання прості і складні. Спілкування, пошук інформації через відео-або
звук режим передавання простого тексту, зображення |
01/03 |
|
|
|
24 |
Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в
доступному середовищі. |
15/03 |
|
|
|
Ідеї-винаходи-відкриття |
||||
|
25 |
Збирання даних (фото, відео, аудіо, тексту) |
29/03 |
|
|
|
26 |
Програмати та пристрої для простих розрахунків |
05/04 |
31/03 |
|
|
27 |
Створення найпростіших моделей (із конструктора та за допомогою цифрових
пристроїв) Практичну роботу виконуєте за бажанням |
12/04 |
07/04 |
|
|
28 |
Читання інформаційних знаків. Створення власних |
19/04 |
14/04 |
Вправа 1 Вправа 2 Вправа 3 Вправа 4 |
|
Рух і час |
|
|
|
|
|
29 |
Приклади фіксування інформації людимою і машиною( алфавіт, кольори,
цифри, знаки) |
26/04 |
21/04 |
|
|
30 |
Просте впорядкування даних. Заповнення таблиць |
17/05 |
28/04 |
|
|
31 |
Головні/ключові слова для пошуку інформації в навколишньому середовищі та
мережах |
24/05 |
05/05 |
|
|
Все пов'язано з усім |
|
|
|
|
|
32 |
Впорядкування простих послідовностей для розв’язання проблем, виявлення
закономірностей і помилок у послідовностях. |
|
12/05 |
|
|
33 |
Перегляд навчального відео, анімацій, схем, пошук та навігація у мережі
Інтернет |
|
19/05 |
|
|
34 |
Безпека в мережах. |
|
26/05 |
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар