2 клас

 

Календарне планування з інформатики

в курсі Я досліджую світ для 2 класу

за типовою освітньої програми початкової освіти розробленої під керівництвом Шиян Р.Б.

№ тиж.

Зміни

 

 

 

Примітка

1

Поняття про інформацію. Сприймання інформації людиною

 

 

2

Властивості об’єквіт і їх моделей

 

 

3

Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків. Електронні тексти

 

 

4

Створення та редагування простих електронних текстів методом набору і голосовим

28.09

 

 Вправа

Способи пізнання

5

Сприймання людиною інформації. Властивості інформації

 

Відео

6

Формулювання запитань так/ні. Ключові слова для пошуку інформації в мережі інтернет

12.10

 

7

Використання і пояснення готових схем, таблиць, поняття карт для організації зібраною інформації

 

 

8

Програми та інструменти для створення простих зображень, текстів, музики

 

 

Територія

9

Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки

 

 

10

Перегляд та використання простих інформаційних продуктів (зображень, текстів, звуків, відео)

16.11

 18.11

Попрацюйте із посиланнями

Робота із зображенями

Робота із текстом

Робота із звуком і відео (відвідай музеї)


11

Правила і необхідність їхнього дотримання (з різними пристроями)

23/11

25/11 

Техніка безпеки

Правила роботи за комп'ютером

Правила поведінки

Вправа 1

Вправа 2

12

Приватна та публічна інформація

30/12

 02/12

 Вправа

Спільнота

13

Просте впорядкування даних. Використання і пояснення готових схем, таблиць

07/12

 09/12

 

14

Групова робота і лідерство. Оцінювання досягнутого результату власної і групової праці

14/12

 16/12

 

15

Передавання інформації в сучасному суспільстві. Програми та пристрої для спілкування в Інтернеті

21/12

 23/12

16

Перегляд навчального відео, анімацій, схем, пошук та навігація у безпечних мережах

11/01

 13/01

Відео пояснення теми 

Вправа

Рефлексія (перетвори лінію в музику)

Цінності

17

Правдива та хибні висловлювання

18/01

 20/01

Правдиві та хибні висловлювання

Гра (Що не так?)

18

Подія, послідовність подій

 

 

19

Електронний дизайн. Кольори і оздоблення

 

 

20

Спостереження за розвитком подій, експериментів, досягнення результату

 

 

Хочу-можу-треба

21

Прогнозування розвитку подій (казки, мультфільми, готові програми, ігри тощо)

 

 

22

Комп’ютерні ігри. Правила власної та взаємної безпеки з цифровими пристроями.

 

 

23

Завдання прості і складні. Спілкування, пошук інформації через відео-або звук режим передавання простого тексту, зображення

01/03

 

03/03

 Презентація

24

Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі.

15/03

 10/03

 Презентація


Вправа 1

Ідеї-винаходи-відкриття

25

Збирання даних (фото, відео, аудіо, тексту)

29/03

 17/03

 Презентація

Вправа 1

Вправа 2

Вікторина

26

Програмати та пристрої для простих розрахунків

 05/04

 31/03

 Презентація

Цікаво знати

Вправа

27

Створення найпростіших моделей (із конструктора та за допомогою цифрових пристроїв) Практичну роботу виконуєте за бажанням

 12/04

 07/04

 Презентація

Практична робота

Модель людини

Модель сонячної системи

28

Читання інформаційних знаків. Створення власних

 19/04

 14/04

 Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3
Вправа 4

Рух і час

 

 

 

29

Приклади фіксування інформації людимою і машиною( алфавіт, кольори, цифри,  знаки)

 26/04

 21/04

 Презентація

30

Просте впорядкування даних. Заповнення таблиць

 17/05

 28/04

31

Головні/ключові слова для пошуку інформації в навколишньому середовищі та мережах

 24/05

 05/05

Все пов'язано з усім

 

 

 

32

Впорядкування простих послідовностей для розв’язання проблем, виявлення закономірностей і помилок у послідовностях.

 

 12/05

 Вправа 1

Вправа 2

Вправа 3

33

Перегляд навчального відео, анімацій, схем, пошук та навігація у мережі Інтернет

 

 19/05

34

Безпека в мережах.

 

 26/05

0

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар