Довідник для батьків "Безпека дітей в Інтернеті"
Сайт із інтерактивними вправама
|
№ уро-ку |
Дата Уроку 3Б |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
Подорожуємо і відкриваємо світ |
||||
|
1.
|
04.09 |
|
Поняття про мережі інтернет. Цифрові пристрої. Правила безпека |
|
|
2.
|
11.09 |
|
Перетворення
даних та інформація збереження на різних носіях. Прості схеми та діаграми для
представлення якісних і кількісних характеристик |
|
|
3.
|
18.09 |
|
Факти та
судження, способи їх розпізнання. Групи об’єктів за декількома спільними
ознаками. Створення заповнення структури папок |
|
|
4.
|
25.09 |
|
Використання
цифрових пристроїв для розвязування установлених та творчих завдань |
|
|
5.
|
02.10 |
|
Роль
інформації в житті людини. Інформаційні процеси. Спотворення інформації |
|
|
Між минулим і майбутнім |
||||
|
6.
|
09.10 |
|
Пошук
інформації. Види пошуку. Пошукові системи. |
|
|
7.
|
16.10 |
|
Групи об’єктів
за декількома спільними ознаками (на прикладі корисних копалин). Створення
папок |
|
|
8.
|
23.10 |
|
Види
інформації за формою подання |
|
|
9.
|
06.11 |
|
Події,
послідовність подій |
|
|
10.
|
13.11 |
|
Істинні та
хибні висловлювання. |
|
|
11.
|
20.11 |
|
Властивості
інформації. Істинні та хибні висловлювання |
|
|
12.
|
27.11 |
|
Події,
послідовність подій |
|
|
13.
|
04.12 |
|
Істинні і
хибні висловлювання (подання та виконання виконавцем) |
|
|
14.
|
11.12 |
|
Середовища
програмування для дітей. Експериментування з готовими та складеними моделями
(схід та захід Сонця) |
|
|
15.
|
18.12 |
|
Інформаційні
та реальні моделі(глобус, план приміщення). Віртуальні бібліотеки |
|
|
16. |
|
|
Експериментування
з готовими моделями. Створення моделі. |
|
|
17.
|
|
|
Ключові
слова для пошуку інформації. Види пошуку. Пошукові системи. |
|
|
18.
|
|
|
Авторське
право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті |
|
|
19.
|
|
|
Порівняння
текстів з оманливою та правдивою інформацією |
|
|
20.
|
|
|
Приватна та
публічна інформація |
Пояснення |
|
21.
|
|
|
Пристрої
введення та виведення інформації. Введення текстових даних. Друкування. |
|
|
22.
|
|
|
Доповнення
текстів інформацією. Приватна та публічна інформація. Авторське право |
|
|
23.
|
|
|
Таблиці в
тексті. Доповнення таблиць. Пошукові системи. |
|
|
24.
|
|
|
Інформація,
якою можна ділитися в онлайн. Безпека в інформаційному суспільстві.
Відповідальна поведінка онлайн. |
|
|
25. |
|
|
Цифрові
пристрої, їх призначення та взаємодія |
|
|
26. 02/04 |
|
|
Використання
цифрових пристроїв для розв’язування задач (фотографує, записує, диктує) |
|
|
27. |
|
|
Віртуальна
та доповнена реальність. Створення моделей за допомогою цифрових пристроїв. |
|
|
28. 16/04 |
|
|
Види
інформації за формою подання (текстова, графічна, числова, звукова, відео) |
|
|
29. 23/04 |
|
|
Прості схеми
та діаграми для представлення якісних та кількісних характеристик. Доповнення
малюнка, схеми коментарем чи підписом. |
|
|
30. |
|
|
Прості схеми
та діаграми для представлення якісних та кількісних характеристик.
Переміщення текстових полів/вікон та зображень |
|
|
31.
|
|
|
Істинні та
хибні висловлювання. Пошук хибних висловлювань (зображеннях, математичних
записів). |
|
|
32.
|
|
|
Доповідач
(ка) та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень. |
Відео |
|
33.
|
|
|
Середовище
створення презентацій. Доповнення презентацій текстом, зображеннями. |
|
|
34.
|
|
|
Робота з
цифровими пристроями. Етапи створення презентацій |
|
|
35.
|
|
|
Робота з
цифровими пристроями. Взаємодія в групі та онлайн-спільноті.Культура в
мережі. |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар