Мета, завдання, результат


Мета: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета інформатика, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.
Завдання квесту: за допомогою різнопланових завдань мотивувати дітей до  розвитку навчально-пізнавальної активності  та встановити міжпредметні зв’язки між інформатикою та  іншими предметами (історія, музика, література, малювання тощо).
Очікувані результати:
·           Збільшення активності та рухливості учнів
·           Мотивація до вивчення теорії з предмету
·           Формування навичок «командної гри» у процесі спільної діяльності;
·           Підвищення загальної культури учнів.
·           Розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви, спостережливості, ІКТ-вмінь підвищить загальний рівень розвиненості школярів. 

Немає коментарів:

Дописати коментар