Мета: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета
інформатика, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення,
колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток
пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості
реакції в неординарних ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі
до перемоги та поваги до суперника.
Завдання квесту: за допомогою різнопланових завдань мотивувати дітей до
розвитку навчально-пізнавальної активності та встановити міжпредметні зв’язки між
інформатикою та іншими предметами
(історія, музика, література, малювання тощо).
Очікувані
результати:
·
Збільшення активності та рухливості учнів
·
Мотивація до вивчення теорії з предмету
·
Формування навичок «командної гри» у процесі
спільної діяльності;
·
Підвищення загальної культури учнів.
·
Розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви,
спостережливості, ІКТ-вмінь підвищить загальний рівень розвиненості школярів.
Немає коментарів:
Дописати коментар