КОНСТРУКТОР
Ви - конструктор-розробник комп'ютерного апаратного забезпечення. Конструктор здійснює конструкторське і технологічне проектування, розробляє і впроваджує технологічні конструкції, окремі їх елементи і частини. Проводить дослідження в області конструювання з використанням нових розробок, досягнень різних галузей науки.
завдання:
1. Розглянути архітектуру ПК
2. Вивчити принципи фон Неймана (Архітектура фон Неймана)
3. Представити схему магістральної-модульного принципу побудови ПК.
МАЙСТЕР ПК
В обов'язки майстра (технічного консультанта) входить створення конфігурації обчислювальної системи. Технічний консультант-майстер повинен знати загальний склад обчислювальної системи, принципи роботи і технічні характеристики різних комплектуючих.
завдання:
1. Вивчити пристрій ПК (внутрішні, зовнішні пристрої).
2. Опишіть найбільш важливі характеристики комплектуючих.
3. Проведіть аналіз комплектуючих вітчизняних виробників.
4. Які обставини слід враховувати при виборі комплектуючих для комп'ютера?
5. Як часто потрібно проводити up - grade комплектуючих, щоб уповільнити моральна відсталість комп'ютера?
ПРОГРАМІСТ
Програміст - це фахівець, який створює і відладжує програмне забезпечення і підтримує його працездатність.
Від того наскільки грамотно, коректно встановлено програмне забезпечення і виконана його настройка, залежить якість і надійність роботи пристроїв комп'ютера. Ваше завдання - підібрати програмне забезпечення, найбільш повно задовольняє потреби користувача в конкретній сфері діяльності.
завдання:
1. Дайте найповнішу класифікацію програмного забезпечення ПК.
2. Що розуміється під терміном «відкритий програмний код»? У чому його переваги і недоліки?
3. Які небезпеки таїть в собі програмне забезпечення маловідомих або невідомих авторів?
4. У яких областях програмних продуктів вітчизняні розробники займають передові позиції? Наведіть приклади.
СЕК'ЮРІТІ (англ. Security - безпека)
Фахівці в області IT-безпеки - покликані забезпечити безпечну роботу за комп'ютером, захистити корпоративну мережу компаній від атак хакерів і інших зацікавлених осіб з важливих відомств.
завдання:
1. Ознайомитися з правилами безпечної роботи за комп'ютером.
2. Проаналізувати програмне забезпечення для безпечної роботи в мережі.
3. Сформулювати правила етикету для роботи в мережі.
Немає коментарів:
Дописати коментар